Al ruim 85 jaar biedt hostelketen StayOkay budgetaccommodaties voor families, individuele reizigers, bedrijven of groepen die even toe zijn aan iets ‘anders’. Overbodige luxe maakt plaats voor plekken als de eetzaal, de lobby en de bar. Ruimtes die mensen bij elkaar brengen. Want dat typeert de gast van StayOkay. De drang om te ondernemen. Om anderen te ontmoeten, reiservaringen te delen en samen nieuwe avonturen te beleven. Dat ondernemende komt volgens algemeen directeur van StayOkay ook duidelijk naar voren bij partner Bavaria.
Marijke Schreiner vertelt:“Wij wilden echt met Bavaria aan de slag om het puur bier. Maar ook omdat het gewoon goed voelde en laagdrempelig. Op dat mooie moment kwam het Bavaria jurkje in het nieuws en werd het merk ineens zo hot en aantrekkelijk. Er werd echt met lef ondernomen.”
Die eigenschap wordt volgens Schreiner vervolgens goed ingezet bij het contact naar hun klanten. “Bavaria denkt ook echt mee in ondernemen. Meedenken op financieel gebied, hoe we een betere verkoop kunnen krijgen. Maar ook hoe we het beter kunnen doen op kwaliteitsgebied. Het is echt een partnership.”