Lipton Ice Tea is de frisdrank voor als je alles uit je dag wilt halen op een verantwoordelijke manier. Al meer dan 25 jaar zorgt Lipton Ice Tea voor verfrissing op de meest gezellige plekken van Nederland. Vanaf 2020 zijn alle flessen van Lipton gemaakt van 100% gerecycled plastic en volledig recyclebaar! Door gebruik te maken van gerecycled materiaal (RPET), zorgt Lipton ervoor dat er geen nieuw plastic in de wereld bijkomt. Bovendien vermindert het de CO2 uitstoot met meer dan 40%. En door de flesjes recyclebaar te maken, eindigen lege flesjes niet meer als afval maar als grondstof voor nieuwe flesjes. Lipton gebruikt 100% Rainforest Alliance gecertificeerde thee. Dit houdt in dat alle thee die zij gebruiken, afkomstig is van theeplantages waar wordt gewerkt met oog voor mensen en milieu. Dit zorgt ervoor dat Lipton Ice Tea je de verfrissing geeft die je wilt, terwijl het ook nog laag in calorieën is. Geniet van de smaken van Lipton Ice Tea!
Lipton Ice Tea Green Strawberry is een verrassende en nieuwe smaak op basis van groene thee.
Lipton Ice Tea Green Strawberry heeft de verfrissende smaak van groene thee in combinatie met de fruitige smaak van aardbei. Deze vernieuwende smaak voegt ongetwijfeld iets toe aan elk gezelschap!
Deze koolzuurvrije ijsthee is laag in calorieën, maar vol van smaak en daardoor het ultieme drankje voor tussendoor.
De vertrouwde smaak van Lipton Ice Tea Green was al laag in calorieën en suiker (< 2,5 gram suiker per 100ml). Maar wist u dat 15% van de consumenten nog maar enkel suikervrije frisdranken drinkt?
Bovendien blijkt dat bestaande Lipton-fans maar liefst 33% meer Lipton Ice Tea drinken sinds de introductie van Lipton Ice Tea Zero.
Kortom, Lipton Ice Tea Green Zero is het ideale drankje voor de bewuste consument en dus een ware toevoeging aan uw assortiment. Met Lipton Ice Tea heb je voor ieder wat wils!
Het Lipton Terras komt terug!
Na twee succesvolle edities van ‘Het Lipton Terras’ met geweldige winnaars, zetten we het ondernemerschap graag opnieuw in het zonnetje. Daarom komen we terug met ‘Het Lipton Terras 2024’, waarbij de horeca kans maakt om in totaal € 150.000,- te winnen!
Doe mee en ontvang een gratis online zichtbaarheidspakket om jouw deelname een extra boost te geven.
De keurmerken van het Forest Stewardship Council® (FSC®) en het Aluminum Stewardship Initiative (ASI) op deze verpakking garanderen dat het karton en het aluminium dat we hebben ingekocht voor deze verpakking voldoen aan de eisen van verantwoord bos- en aluminium beheer. Dit wil zeggen dat het karton en aluminium op een eerlijke wijze en volgens de keuringsstandaarden zijn verkregen. Mocht je meer vragen hebben over duurzaamheid en Lipton Ice Tea, klik hieronder voor meer informatie.
Laat van afstand zien dat je Lipton verkoopt. Het plaatsen van de juiste verkoop ondersteunende materialen zorgt voor een hogere rotatie. Geïnteresseerd? Neem contact op met jouw rayonmanager of met de verkoopbinnendienst van Lipton of ga naar www.unileverpartners.nl
Meal Deal
Een meal deal zorgt voor gemak en minder moeite bij het beslis moment van de consument. Er wordt 7% meer drank verkocht wanneer je de maaltijd combineert met een drankje. Ook heb je 11% meer aankoopkans wanneer combi deals worden aangeboden. Consumenten zoeken een verfrissend, dorstlessend en gezond drankje en Lipton voldoet aan deze verwachtingen van de consument. Zo’n 40% van de Nederlandse consumenten laat minstens één keer per maand een maaltijd bezorgen. Speel daarom in op de delivery trend en zorg dat je online zichtbaar bent om meer omzet te genereren. Verhoog je orderwaarde door Lipton toe te voegen aan een gerecht!
Delivery
Zo’n 41 procent van de Nederlandse consumenten laat minstens één keer per maand een maaltijd bezorgen. Speel in op de delivery trend en zorg dat je online zichtbaar bent om meer omzet te genereren. Verhoog je order waarde door Lipton toe te voegen aan een gerecht!
Neem contact met op jouw rayonmanager of de verkoop binnendienst van Unilever via verkoop.binnendienst@unilever.com of 010-4394786.